poniedziałek, 25 marca 2013

Designerskie czarne torebki- nie tylko na co dzień.

Dziś post trochę innych od wszystkich, a mianowicie poświęcony czarnym torebkom. Designerskie czarne torebki są bowiem jedną z tych rzeczy, która już na stałe weszła do kanonu mody. Nie ma chyba sklepu, w raczej nie ma na pewno sklepu, w którym nie mozna by kupić czarnych torebek. O ile czerwone torebki są już standardem, o tyle czarne są jak bielizna- zwyczajnie zawsze muszą być na sklepie:) Przeglądając designerskie czarne torebki znalazłam tyle motywów, rodzajów i kształtów, że nie jestem w stanie dojść do jakiegoś jednego trendu. Zwyczajnie nie znam się aż tak dobrze na torebkach. Zresztą nie o tym chciałam pisać- pezyszło mi do głowy, że chyba nie ma drugiego takiego dodatku jak czarne torebki- tak uniwersalnego i niezastąpionego. Nie tylko więc wielcy projektaci zajmują się projektowaniem czarnych torebek. Wiele z nich można znaleźć także w pracowniach naszych rodzimych projektantów. Mnie spodobała się trochę niestandardowa czarna torebkach, bo po pierwsze jest dość mała, a po drugie to kopertówka. A czarne torebki raczej kojarzymy z tymi codziennymi. To śliczna kopertówka ozdobiona koronką- projekt Cecylii Manickiej. Doskonały przykład, że designerskie czarne torebki są świetne również na większe wyjście, a nie tylko do codziennego użytkowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz