wtorek, 11 czerwca 2013

Kolorowe filcowe torebki- Modemania atakuje!!!

Kiedy zobaczyłam te piękne, kolorowe filcowe torebki, od razu się w nich zakochałam. Postanowiła, że chcę mieć ich kilka, a najlepiej całą kolekcję :) Ale to niestety nie jest chyba wykonalne. W każdym razie na pewno będę się czaić na filcowy koszyk, bo moda na lata 70. przyniosła znowu ich powrót. Filcowe torebki Modemania idealnie wpisują się we wszystkie trendy. Mamy koszyki, czyli powrót do lat 70. Mamy też piękne, mocne kolory, które cały czas nas nie opuszczają. No i są jeszcze śliczne geometryczne kształty, które są numerem jeden jeśli chodzi o torebki tego sezonu. Modemiania chyba jest całkiem nowym projektem, bo nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, a filcowymi torebkami interesuję się już od jakiegoś czasu. Myślę, że nawet przebiły Moo Studio, które do tej pory było moim numerem jeden. Mam nadzieję, że zobaczę jeszcze całe mnóstwo świetnie zaprojektowanych i uszytych torebek od tej projektantki. Wydaje  mi się, że te filcowe torebki będą tego lata rządzić niepodzielnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz