piątek, 17 maja 2013

Modne sukienki ślubne w białym kolorze w odwrocie?

Czy wiedziałyście, że modne sukienki ślubne w czarnym kolorze, które coraz częściej się pojawiają, wcale nie są wynalazkiem naszych czasów? Ja trochę się zdziwiłam, kiedy o tym przeczytałam. Myślałam, że to trochę taka nasza nowoczesna fanaberia, a tu proszę :) Przechodziłam ostatnio koło salonu mody ślubnej i ze zdziwieniem zauważyła, że białe sukienki są trochę w odwrocie. Beże jak najbardziej i to w wielu odcieniach, nawet czerwienie, a białe sukienki? Jakoś ich tak mało. Czyżby modne sukienki dla panien młodych miały wkrótce stać się kolorowe? Moja babcia chyba by tego nie zniosła. Na szczęście ja ślub mam już za sobą. Moment, moja sukienka też nie była biała :) Ale pewnie po boomie na kolory znowu staną się modne sukienki w białym kolorze. I tak w kółko, bo przecież moda powraca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz