niedziela, 9 czerwca 2013

Czarne torebki koszyki- lata 70. w trochę innej wersji.

Projektanci powoli wracają do lat 70. , które już jakiś czas temu pojawiały się na wybiegach, ale jakoś nie widziałam ich na ulicach. Pewnie minie jeszcze trochę czasu, zanim ten trend się przyjmie. Dotyczy to także dodatków, a w szczególności torebek, które są przecież dość charakterystyczne. Mnie z latami 70. najbardziej kojarzą się torebki koszyki i rzeczywiście mam rację. Oglądam sobie ostatnio namiętnie Czterdziestolatka i rzeczywiście często takie torebki się tam pojawiają. Trend tego lata, który bardzo mi odpowiada to właśnie czarne torebki koszyki. To, czego raczej nie pamiętam z wcześniejszych lat to to, że koszyki są czarne. Czarne torebki raczej kojarzą mi się z zimą i jesienią, a koszyki z kolorem. A tu proszę taki trochę inny trend, czyli czarne torebki koszyki. Też spodobały mi się te od Modemania, które dostępne są także w bardzo kolorowych wersjach, ale ja szczególnie właśnie zwróciłam uwagę na czarne. Jakoś czarne torebki zawsze bardziej do mnie przemawiały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz