sobota, 22 czerwca 2013

Klasyczne czarne sukienki- o czym by tu blogować?

Pisałam już o kilku blogach, które poruszają temat czarnych sukienek. Dziwiłam się nie raz, że klasyczne czarne sukienki mogą być tak pasjonującym tematem, że można im poświęcić całego bloga.
Te poszukiwania, w czasie kórych znalazłam kilka fajnych blogów o czarnych sukienkach, skłoniły mnie do tego, aby pomysleć sobie, o czym tak bardzo komkretnym i zawężonym mogłabym napisać. Czarne sukienki raczej nie wchodzą w grę, zresztą pewnie nie ma sensu się dublować. Może zielone sukienki? :) Chyba jeszcze mniej mogłabym o nich napisać.
Może torebki to mógły być temat, o którym więcej mogłabym napisać, bo śledzę cały czas naszych projektantów i ich pomysły. Na razie jednak chyba ograniczę się do czytania tak zawężonych blogóe, jak ten o klasycznych czarnych sukienkach :)
Myślę, że to naprawdę świetny pomysł, aby pisać o czymś tak niszowym, bo trochę mi takich blogów u nas jeszcze brakuje. Mam nadzieję, że będzie się ich pojawiać coraz więcej i przy okazji będą promować polskich projektantów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz