piątek, 14 czerwca 2013

Trochę inne czerwone sukienki od projektantów.

Czerwone sukienki są dziś symbolem elegancji i klasy. To chyba także te sukienki, które najbardziej kojarzą się z seksapilem. Dlatego też wielu projektantów właśnie w te sukienki wkłada bardzo wiele pracy. Czerwone sukienki od projektanów to niezwykle dużo róznych wzorów. Postanowiłam poszukać sukienek w tym kolorze, które są trochę inne od takich najbardziej klasycznych. W poszukiwaniu oryginalności trafiłam do galerii Łatka Fashion, gdzie znalazłam dwie zupełnie inne czerwone sukienki. Pierwsza z nich to sukienka maxi, ale raczej nie kojarzy mi się z typową sukienką wieczorową. Powiedziałabym, że jest to bardziej taka sukienka - w sumie to nawet nie bardzo wiem, jak określić jej styl, zobaczcie sami na zdjęciach. A druga to typowa sukienka koktajlowa, ozdobiona falbankami, które mi kojarzą się z latami 20. Obydwie czerwone sukienki są trochę inne, od tego wszystkiego, co widzę zazwyczaj w galeriach projektantów. Bardzo ciekawe pomysły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz