piątek, 14 czerwca 2013

Czarne sukienki- niezwykłe opowieści.

Każda z nas, która interesuje się historią mody i modą w ogóle, na pewno zna historię małej czarnej zaprojektowanej przez Coco Chanel w 1926 roku. Sukienki, która została nazwana fordem mody. Jeśli jednak chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat i w ogóle czegoś więcej na temat sukienek, to polecam bloga czarne sukienki, który jest w całości poświęcony temu tematowi. Może to trochę dziwić, dlaczego poświęcać cały blog tylko i wyłącznie czarnym sukienkom, ale to tak ciekawy temat, że ja posty, które tam znalazłam, pochłonęłam w ciągu kilkunastu minut. Mam nadzieję, że blog będzie się stopniowo rozrastał, bo trochę nam brakuje blogów o historii mody właśnie. Możecie tam znaleźć na przykład historię czarnych sukienek ślubnych, a w przygotowaniu notka o czarnych żałobnych sukienkach. Od razu stałam się fanką tego bloga, o czym nie omieszkałam poinformować autorki:) Czarne sukienki rządzą- oby tak dalej, powodzenia :)!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz