czwartek, 29 sierpnia 2013

Srebrne buty Nike- zestaw na jesień.

Wow! Myślałam, że już nigdy nie uda mi się znaleźć srebrnych butów sportowych. Wiecie, takich naprawdę sprebrnych. Szukałam i szukałam i znalazłam w końcu- oczywiście buty Nike, które mnie nigdy nie zawodzą, jeśli chodzi o kolory.

   Ostatnio takie najki bardzo mi się spodobały, wymyśliłam sobie kilka zestawów, a że Nike zawsze ma trochę niespotykane kolory w swoich seriach, udało mi się takie znaleźć- to Nike Roubaix. Będą idealnie pasowały do tego, co sobie wymyśliłam. Uwielbiam zestawienie srebrnego z czarnym, chociaż do takich butków właściwie każdy kolor pasuje. Ja jednak myślę o granatowo- czarnym zestawie właśnie ze srebrnymi najkami. Widziałam właśnie taką świetną stylizację na którymś z pokazów, granatowo- czarne rurki, długi czarny płaszcz i do tego właśnie srebrne buty Nike. Piękny!!!
   I chociaż buty Nike nie kojarzą się jakoś z wyjściowym zestawem, to wyglądało to naprawdę bardzo fajnie- elegancko, ale jednocześnie nie za bardzo sztywno. Świetny pomysł na jesień. Pozostaje mi jeszcze tylko trochę przerobić czarny płaszcz. Tamten, który tak mi się spodobał, wyglądał jakby doszyto do niego rękawy z cieńszego materiału, muszę trochę pokombinować z materiałami, które mam w domu- idealnie gdyby rękawy płaszcza były z takiej samej tkaniny, co rurki. Srebrne buty Nike, granatowy materiał, stary płaszcz i mój idealny zestaw na jesień gotowy :) A jak wam się podoba taki pomysł ? A może jednak trochę więcej koloru ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz