czwartek, 5 września 2013

Buty sportowe damskie na narty- fajne trekkingi.

   Ajajaj !!!! Nie wiem jak wy, ale ja już powoli zaczynam myśleć o sezonie zimowym i o nartach ! Naprawdę !!! Fanka ze mnie ogromna, chociaż początki były tragiczne :) Więcej pod wozem, niż na wozie ;)
     Trzeba pomyśleć o obuwiu na narty. Buty sportowe damskie to dziś taki wybór, że czasami aż trudno się zdecydować. Ja na szczęście mam łatwiej, bo wymyśliłam sobie, że w tym roku na narty zabieram kozaczki w sportowej wersji. Wiecie- takie sportowe butki, ale bardziej przytulne. Wypatrzyłam sobie śniegowce damskie Orion. To właśnie takie połączenie wygody i ciepłych butków trekkingowych, jakie mi się spodobało. Na narty jakoś tak głupio zabierać typowe kozaki :) A te są idealne. I mają w sobie masę uroku- same powiedzcie ? Podoba mi się też bardzo to, że to nie tylko ciepłe butki, ale też zwyczajnie buty trekkingowe, więc jeśli nagle napadnie mnie ochota, mogę się w nich wybrać zimą w góry.
    Swoją drogą, to naprawdę fajnie, że buty sportowe damskie na narty nie są już takie mało ciekawe jak kiedyś. Zastanawiam się jeszcze nad kolorem- mam szary, czarny i beżowy do wyboru. I nie mogę się zdecydować !! Doradźcie, które się najlepiej prezentują ? Mnie najbardziej podobają się szare.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz